شرح خلاصه توضیحات ویدیو به صورت متنی
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


میلیون ها نفر از یوزرها وب درپی محتوای ویدیویی می‌باشند و این رقم هر روز در هم اکنون ارتقا میباشد. به گویش بی آلایش می قدرت اظهار‌کرد محتوای ویدیویی معدن طلاست! شما با یک استراتژی صحیح برای محتوای سایت و با بهینه سازی کلیپ می‌توانید سیل یوزرها را به سمت تارنما خویش جاری نمائید.

seo ویدئو ها برای بازاریابی اینترنتی شما می بایست جزئی از حق تقدم های کاری شما باشد. حتی بعضی از تکنیک های خاص برای این مورد وجود دارااست که میتوانید در خصوص آنها بازرسی فرمایید و آنان را به عمل گیرید؛ مانند seo یوتیوب که به تبع آن ویدیوهای سایت شما میتوانند در گوگل رنک و جايگاه بالایی بگیرند.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

این محتوا دربردارنده نکاتی تکمیلی و برگرفته از عصر جامع فراگیری بهینه سازی وب سایت نیوسئو میباشد. در فیض حال مداد و برگه خویش را برداشته و نکات کلیدی این سوژه را یادداشت برداری فرمائید.

seo ویدئو چیست؟
بهینه سازی فیلم یا این که حتی seo ویدئو در وردپرس با بهینه سازی برای موتورهای جست و جو گوناگون میباشد. یوتیوب که دومی موتور جست و جو پر استفاده بعداز گوگل میباشد نیز مقررات جست و جو، کلمه ها کلیدی و هدف ها خودش را دارااست. شما با پیوند کردن ویدئو های وبسایت خویش از روش یوتیوب کارکشته به ارتقاء سکو اینترنت سایتتان خواهید بود.

می بایست در حیث بگیرید که قصد از جست و جو کلیپ در یوتیوب بسیار مختلف میباشد و در فیض بایستی لغت ها کلیدی متفاوتی را نسبت به گوگل در حیث بگیرید. مثلا در یوتیوب جست و جوها به قصد تراکنش و خرید محصولی شکل نمی گیرد؛ بلکه بیشتر به قصد مشاهده یادگرفتن میباشد که جست جویی واقعه می افتد.

اکثر اوقات اشخاص در یوتیوب نمیخواهند بدانند که کجا اجاق‌گاز میفروشند! بلکه می‌خواهند بدانند که چطور پخت و پز سریع و بی دردسری را برای غذاهایشان تجربیات نمایند.

درکنار این مورد ها و اکران ویدئو اساسی، یوتیوب فیلم های شبیه ای را اکران می‌دهد که بر طبق قصد شما از تماشای ویدیوی مهم این ویدیوها گزینش میگردند. به این شکل میباشد که می‌توانید در لغات کلیدی اساسی خویش رده ویژه، مرتبه ای عالی و با ماندگاری زیاد استحصال فرمائید.

seo فیلم و بهینه سازی ویدئو در وردپرس یک شغل تخصصی میباشد که فقط نمی قدرت آن را با انتقال کردن و استعمال کلمه ها کلیدی در بین گوگل و یوتیوب دفاع کرد.

 

مهمترین نکات و راهکارهای seo ویدئو
درپی عملکرد داریم نکات و مورد ها را برای شما پژوهش کنیم که سود آن سئو ویدئو و به‌دنبال آن ارتقا بازدید ویدیوهای تارنما شما:

1- کاور نخستین ویدئو شما بایستی دیدنی و گیرا باشد
دقیقا مانند متا دیسکریپشن محتوای شما در SERP گوگل، می بایست کاور اول کلیپ خویش را جالب و گیرا گزینش فرمائید. چراکه او‌لین چیزی که ذهن بیننده کلیپ را به خویش جذب می نماید به عبارتی کاور کلیپ میباشد.

در‌صورتی‌که تصویری را تحت عنوان کاور ویدئو خویش گزینش نکنید؛ خویش youtube تصویری را بر می گزیند که ممکن میباشد نامناسب و به اصطلاح تصویر بد چشمی باشد.

تصویر کاور کلیپ شما می بایست مرتبط و قشنگ باشد. همینطور در زمینه ی کلیپ شما توضیحاتی را به طور بصری اعلام نماید. در غیر این شکل بر مارک شما اثر منفی خواهد گذاشت.

2- تگ تیتر شما می بایست مربوط به کلیپ باشد
برای غرض کاوش و تگ تیتر کلیپ می بایست بگوییم، اشخاص روی ویدیویی کلیک می نمایند که با تیتر و آنچه آن‌ها کاوش می نمایند همخوانی داشته باشد. در‌صورتی‌که آن‌ها روی ویدیوی شما کلیک نمایند، البته مقصود جستجوی آنها برآورده نشود، آن‌ها از کلیپ شما بیرون می گردند و به جست و جوی‌بار خویش برای یافت کردن جواب مطلوب ادامه میدهند. Google و Youtube متوجه این زمینه می‌شوند؛ بدین ترتیب ممکن میباشد در جايگاه بندی خویش افت داشته باشید.

همینطور در حالتی‌که تیتر وکلمات کلیدی تحت عنوان طعمه به کارگیری فرمایید؛ گوگل بعد از مدتی تارنما شمارا جریمه و از لیست حاصل خویش حذف می نماید.

3- گستردن خلاصه توضیحات کلیپ به طور متنی
توضیحات ویدیوی شما نسبتاًً مشابه توضیحات متا میباشد. آن ها می بایست نسبتاً کوتاه و در عین درحال حاضر دارنده بعضا لغات کلیدی باشند.

لغات کلیدی را متعددی در توضیحات وارد نکنید و اشخاص را با استعمال از تعریف اشتباه فریب ندهید. در شکل اینکار بایستی در انتظار جریمه و انجام مجازات باشید.

ربات های گوگل توضیحات ویدیوی شما‌را کاوش می نمایند، بدین ترتیب مطمئن گردید که هنگامی بیننده محتوای شما‌را کاوش می نماید، آنچه را که استفاده کننده می‌خواهد دقیقا ارائه می دهید.

 

4- فیلم خویش را به صورت مطلوب تگ فرمائید
برچسب های کلیپ به گروه بندی ویدیوی شما امداد می نمایند. وقتی که با تیتر و توضیحات مخلوط می‌شوند، میتوانند برای بهینه سازی کلیپ شما در وردپرس یا این که در هر وضعیت و CMS دیگری اثر گذار باشند.

برچسب و تگ های ویدئو به گوگل یاری می نمایند تا در گروه بندی و شعور کلیپ شما منش آن آسانتر خواهد شد.

برای اضافه کردن برچسب به ویدیوی خویش در یوتیوب:

وارد Youtube Studio خویش گردید.
در منوی کناری سمت راست ، CONTENT را گزینش نمایید و ویدیویی را که میخواهید به آن برچسب اضافه نمایید گزینش نمایید.
برچسب های خویش را اضافه فرمائید.
این شغل را می‌توانید از روش تلفن همراه نیز اعمال دهید.

5- رونوشت فیلم خویش را بنویسید
رونویسی ویدئوی شما احتمالاً شایسته ترین نکته ای میباشد که خواهیم توانست به شما بدهیم تا بهینه سازی ویدیوی خویش را ارتقاء دهید. رونوشت ها متنی می‌باشند که در زیرنویس های ویدیوی شما ظواهر می‌گردد. همینطور می‌توانند در نظرها پایین کلیپ نماد داده شوند.

طبیعتا شما در زمینه ی زمینه مهم کلام خواهید کرد؛ موضوعی که در ارتباط آن استیناف گردیده‌است و دربرگیرنده لغت ها کلیدی میباشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: